Wikipedia

Результати пошуку

Про мене



Я,  Усич Олена Дмитрівна, працюю над науково-методичною проблемною темою «Формування читача на уроках зарубіжної літератури». Організовую процес навчання таким чином, щоб він сприяв розкриттю, вираженню здібностей учнів, формуванню уміння спілкуватися, інтелігентності, відповідального ставлення до себе і навколишнього світу; створюю відповідні умови для розвитку творчого потенціалу дитини, для її самоствердження. Широко застосовую проблемний метод навчання, добираю завдання, що містять суперечку, викликають дискусію, спонукають до роздумів і пошуків, підвищують інтерес учнів до пізнання, відкриття нового. У своїй практиці застосовую інтегровані уроки, поєднуючи уроки   літератури з різними навчальними предметами: від історії до фізики.
Практикую нестандартні форми проведення уроків : усні журнали, уроки-реквієми, мандрівки літературними стежками, урок-дискусію, урок-конференцію, урок-гру, віддаю перевагу таким формам роботи, як поетичні хвилинки, випереджувальні завдання, розповіді від імені героя.
Працюю над проблемою впровадження принципів диференційованого підходу до навчання з врахуванням не тільки індивідуальних можливостей школярів, а й їхнього типу мислення.        Відповідно до рівневої диференціації підбираю і використовую різноманітний матеріал: малюнки, плани-схеми, різнорівневі опорні схеми, опорні слова, ілюстративний матеріал. Залучаю учнів до цієї роботи, вони малюють ілюстрації до творів, складають питання-загадки, кросворди, готують різнорівневі завдання. Принцип диференційованого підходу до навчання реалізується під час проведення різноманітних уроків та здійснюється на різних етапах: перевірці домашнього завдання, поясненні нового матеріалу, закріпленні знань, формуванні умінь та навичок .
      Практикую такий метод, як «робота в малих групах», який дає змогу учням набути навичок , необхідних для спілкування та співпраці використовую методи «мозковий штурм», «симуляційні ігри», «займи особисту позицію», «мікрофон», «розігрування ситуації за ролями», «коло ідей».Такі форми і методи навчання дають і учневі, і вчителеві можливість самовираження, а орієнтація на сучасну методику робить навчальний процес цікавим і ефективним.
     Моя орієнтація не просто на засвоєння знань, а на способи мислення та діяльності, на розвиток пізнавальних сил та творчого потенціалу учнів.

Немає коментарів:

Дописати коментар